کد خبر: ۴۲۵۱۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۸
در آخرین گزارش درآمد "آسیاتک" در کدال

افزایش فروش و درآمد ۴۴ درصدی "آسیاتک" در پنجماهه ۱۴۰۳ 

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک فروش در کدال درآمد پنجماهه ۱۴۰۳ را نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۴ درصد رشد اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی«نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد "آسیاتک" در بورس تهران، درگزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳، مجموع فروش پنجماهه منتهی به پایان مرداد ماه را معادل ۱۱۴۴ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

درآمد خدمات اینترنت بیشترین گزینه درآمدی این نماد بورسی با ۷۷۴ میلیارد تومان بوده و درآمد خدمات فناوری اطلاعات نیز با ۳۴۶ میلیارد تومان و فروش کالا با ۲۴ میلیارد تومان مجموع درآمد‌های آن در پنجماهه سال مالی ۱۴۰۳ است.

همچنین درآمد آسیاتک در مرداد ماه ۲۴۲ میلیارد تومان گزارش می‌شود که بیشترین میزان فروش آسیاتک از خدمات اینترنتی است که از این گزینه، درآمدی معادل ۱۶۱ میلیارد تومان در مردادماه به دست آورده است. 

در این گزارش منتشر شده در کدال، درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات برای آسیاتک در مردادماه نیز ۷۴ میلیارد تومان اعلام می‌شود. 

آسیاتک از فروش کالا نیز در مردادماه ۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به تیرماه سالجاری از رشد ۹۲ درصدی برخوردار بوده است. 

شرکت آسیاتک در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ از فروش خدمات، درآمدی معادل ۲ هزار میلیارد تومان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن (۱۴۰۱) رشد ۶۰ درصدی دارد و خدمات اینترنتی بیشترین درآمد این شرکت با درآمدی معادل ۱۴۳۶ میلیارد تومان است.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

این شرکت با داشتن ۱۹ محصول در سبد محصولات آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

افزایش فروش و درآمد ۴۴ درصدی  
ارسال نظرات
وبگردی